Wednesday, April 1, 2009

ELOKKAH CALON BN NAK MENCONTOHI OBAMA


SUNGAI PETANI
-
Calon Barisan Nasional (BN) Datuk S. Ganesan mahu menjadi seperti Presiden Amerika Syarikat (AS), Barack Obama.
Katanya, Obama adalah idolanya dan pendekatan yang dilakukan Presiden AS pertama berkulit hitam untuk membela rakyatnya di negara sendiri akan dijadikan pendekatan yang sama di Bukit Selambau.
-
"Obama lakukan di AS, saya akan membela anak bangsa Malaysia di Bukit Selambau," ujarnya kepada pemberita selepas melawat Sekolah Jenis Kebangsaan (Tamil) Sungai Getah di sini semalam. Jelas beliau, latar belakang Obama juga tidak jauh berbeza daripadanya yang datang dari keluarga yang susah dan penuh cabaran untuk berjaya.
"Obama datang dari keluarga yang susah, saya juga dari keluarga yang susah iaitu ibu bapa saya adalah penoreh getah," ujarnya lagi.
-
Kata Ganesan lagi, segala kepayahan dan usaha yang dilakukan oleh Obama akan dijadikan semangat untuknya maju dan berusaha bagi meraih perhatian rakyat.
Pada pilihan raya kecil Bukit Selambau 7 April ini, Ganesan menghadapi cabaran calon PKR, S. Manikumar dan 13 calon Bebas lain.
-
-
-
Itu adalah pendapatnya tapi sedarkah beliau yang obama itu mempunyai agenda yang bnyak tidak dapat diterima masyarakatnya..
-
Antara kesalahan obama...
-
1)Obama akui keliru soal kabinet
2)Tidak dapat menyelesaikan isu israel
3)Menyuruh perempuan melaksanakan tugasan
dan banyak lagi masalah yg mendatang.
-
Adakah ini yang ingin dicontohi. Fikirkanlah

1 comment:

  1. hahahaha...semangat perubahan leh lah tp bukan style mr.ganesan dan pada semua yg kata nak ikut style obama.
    hahahahahahaha :)jdlah diri sendiri, pikir sendiri, jawab sendiri

    ReplyDelete