Wednesday, February 25, 2009

SELESAIKAN KES-KES INI SEBELUM BERANGAN NAK JADI NAIB PRESIDEN UMNO

Kepada isa samad,
-
saya selaku anak muda mencabar isa samad untuk menyelesaikan kes-kes berikut kerana beliau merupakan mentor kepada exco negeri sembilan. Jika isa samad boleh menyelesaikannya saya tabik dengan kewibawaan beliau. Kalau tidak dapat hendak menyelesaikannya baik JaNgAn bErAnGaN NaK JaDi nAiB PrEsIdEn..

-

-
Merungkai kes yang terlibat seperti dibawah, ini saya sertakan gambaran mengenai projek2 yang terbiar sekian lama sedangkan terdapat banyak peruntukan yang diberikan.

-
-
Projek dibawah telah tertangguh sejak sekian lama. Bila diadukan kontraktor datang dah 2 dok 2-3 minggu pastu blah. Hai buat wayang kot apa yang dia orang buat. Selesaikan projek dibawah ini......
-

1) Projek kerajaan Barisan Nasional
(lebuhraya dari seremban-port dickson ke pasir panjang dan menaik taraf jalan pasir panjang ke linggi)
--- Bila nak selesai tentang kes ini dah berapa tahun macam ni. jalan tetap x dibaiki sedangkan peruntukan dah dikeluarkan. Xkan duit peruntukan sudah di songlap.

-
Gambaran yang boleh dilihat:
-Jalan di Taman Politeknik.

-Jalan di Linggi:


-

-
2) Kes seterusnya( Pencemaran pantai tentang projek kem segenting)
-Entah sampai bila nak cemarkan pantai.

-
Dibawah gambaran yang berlaku dikawasan itu.Ini membuktikan orang yang meluluskan projek ini x ada otak dan x tahu nak hargai alam.


-
3)Projek seterusnya ( Jalan pintas di taman poli )
-Entah sampai dah ada orang mati baru nak buat.


-
-
4) Projek yang keempat(Longkang yang tersumbat ni dibuat x tahu sejak bertahun-tahun lamanya)
- kot budak kecil jatuh, sampai dah busuk baru jumpa mayat dia.


-
-
5) Projek kelima (Projek gateway yang x tahu kesahihannya)
- Jangan sampai esok ada yang tertipu.

-
-
Ha sanggupkah isa samad menerima cabaran ini. Kalau x JaNgAn bErAnGaN NaK JaDi nAiB PrEsIdEn. Kalau betul isa samad sanggup memperjuangkan nasib rakyat barulah gua boleh respek sama dia dan gua sokong penuh sama dia . Kalau x baik gua sokong pembangkang. Laksanakan cabaran anak muda ini.

2 comments:

  1. Syukur...ada juga blogger yang jenis berani & nakal begini yang sungkit isu-isu keburukan pentadbir2 Umno ni...

    Tak layak kita menggelar mereka ini sebagai pemimpin atau kepimpinan. Istilah terbaik adalah pentadbir politik. Pemimpin atau kepimpinan adalah sesuatu yang perlu menjadi teladan yg baik, membantu, memandu dan mendidik rakyat bukan membodoh tuli rakyat.

    Tabik spring bro!!!!

    ReplyDelete
  2. Berkenaan projek naik taraf jalan tu...sejak tahun lepas iaitu kalau tak salah ingatan dalam bulan Jun 2008 laluan bedekatan Politeknik dan Tmn Poli tu tak siap2 lagi...

    ReplyDelete