Wednesday, February 25, 2009

BETUL KEW ISA SAMAD PERAMPAS BINI ORANG DAN BETUL KEW ALI RUSTAM BERNIKAH DENGAN RIDHUANA ???

Akhir-akhir ini kedengaran isa samad telah bernikah dengan bibi sharliza iaitu bini kepada seorang lelaki pemuda umno. Apakah benar gosip-gosip ini. Jika betullah tidak malukah beliau yang hendak menjadi pemimpin. Bukankah beliau sepatutnya menunjukkan contoh yang tidak baik kepada pengikutnya.
-Dalam pemikiran saya tidak malukah isa samad menjadi perampas isteri orang sedangkan tIdAk tAhUkAh BeRdOsA MeRoBoHkAn mAsJiD YaNg tElAh dIbInA. Tapi x boleh jugak nak salahkan beliau seorang, adakah isteri beliau seorang yang GeDiK, x pon, x tahu apa TaNgGuNgJaWaB SeBaGaI IsTeRi. Adakah bIbI ShArLiZa nI MaTa dUiTaN x pon dah dapat SkIlL YaNg pOwEr aTaS KaTiL maklumlah isa samad two orang lama.

Saya cukup x berpuas hati dan tidak berkenan dengan perkara ini. jika betullah perkara ini huh ....
LuPiKiR LaH SeNdIrI....
-
-
-
-

Bagi ali rustam pula, betulkah beliau bernikah dengan radhuana seorang executive di sebuah hospital swasta. Jika benarlah kenapa perlu merahsiakan hal ini dan adakah kes beliau pun sama seperti isa samad. Kenapalah pemimpin2 ni nakkan bini orang. Aduhai dunia sudah mahu kiamat nampaknya.

1 comment:

  1. Apa yg susah sangat>Allah bagi akal suruh fikir bukan suruh buat fitnah.Kan lagi senang tbuhkan satu jawatan dalam parti korang untuk periksa di JABATAN AGAMA.APA YG BODOH SGT KERJA SENANG PUN TAK BOLEH NAK BUAT KE?NAMPAK SANGAT KORANG BUKAN ORANG NIK AZIZ....TUAN GURU TAK PERNAH AJAR BUAT FITNAH PUN

    ReplyDelete