Thursday, March 19, 2009

NAJIB MENJADI PM MAKA HANCURLAH NEGARA


Beberapa pihak yang tidak menyokong najib menjadi PM adalah seperti berikut:
-
1)Bekas Menteri di Jabatan Perdana Menteri Dato' Zaid Ibrahim menggesa Yang DiPertuan Agong supaya tidak melantik Dato' Seri Najib Razak sebagai Perdana Menteri akan datang.
Katanya "Ini adalah masa yang amat sukar. Malaysia memerlukan seorang pemimpin yang akan menyatupadukan negara ini yang sedang berdepan dengan kesukaran. Berpecah kita lemah. "Saya keberatan untuk menyatakannya tetapi untuk sebab-sebab yang telah saya katakan, saya terpaksa menyebut bahawa Najib pasti akan memecahbelahkan kita dan dalam berbuat demikian, akan menolak kita semakin hampir ke tepian," katanya yang dipetik daripada sebuah laman web. Kata bekas ketua bahagian Umno itu, terdapat ahli-ahli parlimen parti itu yang berkelayakan untuk dilantik sebagai perdana menteri.
-
2)Rakyat:
-a)Kepada semua yang sayangkan Negara yang tercinta ini, saya syorkan jangan sekali-kali memberi laluan mudah Najib memimpin negara ini,ruang ini akan memudahkannya menyelesaikan segala skandal yang berada dikepalanya yang terang-terangan segala macam tudahan keatasnya itu adalah boleh dikatakan benar belaka. Dia tidak takut kepada Allah Subhanahu wataala… malah ia lebih takut kepada manusia dan rakyat yang akan nampak segala kejahatannya. Tengoklah sumpah pun sanggup dilakukan dimasjid asalkan rakyat boleh nampak… Tapi ingat Najib Malaikat sentiasa memerhati kamu..
-b)azrin76skyline
mmg betul..najib tak layak jadi PM, dia tak adil, dia ada kes “altantuya” yang belum selesai, dan yang paling penting dia tidak menegakkan Islam. saya mahukan pemimpin malaysia yang berani menegakkan agama Islam.
-c)spy selangor
salam pada semua yg perjuangkn keamana dan hapuskn kezalimn,spy harap peletakan JAWATAN pak lah pada bulan mac menjadi KEYATAAN,dgn harapn baru itu nanti agong dapat melantik PM MALAYSIA YG BERKUALITI,BERANI,BERFIKARAN EKONOMI,islam MESRA PADA RAKYAT..kezaliman yg di lakukan para mentri PRO BN,harus d bawak kemukapengdilan dan di hukum mati harta di ramapas tampa 1sen pun..jika misi misi itu berjaya,harapan altantunya najib tun razak menjadi PM tidak menjadi kenyataan dan ROSMAH BAKAL MENJADI JANDA SEUMUR HIDUP di temankn anak altantunya.
-d)hazar
English pun tunggang langgang ada hati nak kutuk orang..kalau dah lemah bahasa Inggeris guna aje la bahasa ibunda…. ptui!!!Najib layak ke jadi PM…tunggu dan lihat aje la bila Najib jadi PM….Dunia dah tahu kes Altantuya…Tak malu ke PM Malaysia ada gosip memalukan..BN dah tak relevan dah…orang yg buta ilmu dan bleble je yg pangkah dacing..Orang kampung pun dah ada internet..Hanya berita yg sahih je diterima…Berita TV3 dah makin sejuk…Tak caya tunggu rating SRM tak lama lagi…
-e)nas
Kawan2 mari kita sama2 pastikan najib tak jadi PM. Kalau tak kita semua dalam bahaya. tengok kenyataan Koperal Sirul…..kesian dia. tapi kenape dia tak bagi tau sape yang tak terlibat. Geram betul aku….biar semua orang tahu…Najib killer
-f)Raidah
Tak dapat bayangkan kalu Najib jd PM…mesti lg huru-hara Malaysia coz dpt pemimpin yg jahat n kaki perempuan…Berdoalah pd Tuhan agar bukakan pintu hati rakyat Malaysia supaya singkirkan pemimpin yg dah jauh terpesong…
-
-
Tapi bagi aku memang dia x layak langsung.....
Kerana:




Gambaran seterusnya: layari http://kerajaanrakyat.com/?page_id=5289

No comments:

Post a Comment