Monday, March 30, 2009

SEMOGA MAKIN RAMAI MENYOKONG SUPAYA NAJIB TIDAK MENJADI PM

Angkatan Muda Keadilan (AMK) akan tetap meneruskan kempen ‘Say No to Najib’ sebagai menentang pemilihan Datuk Seri Na:jib Tun Abdul Razak sebagai Perdana Menteri Malaysia yang keenam. :Ketua Penerangan Angkatan Muda Keadilan (AMK), Selangor, Mazli Saring berkata, UMNO perlu memilih calon yang lebih sesuai selain Najib untuk mengisi jawatan tertinggi negara itu. :Menurutnya, calon yang sepatutnya menjadi Perdana Menteri adalah terdiri daripada yang mempunyai semangat juang yang kental dan berilmu terutamanya mereka yang berpengetahuan dalam ilmu agama selain berpengalaman dalam memimpin masyarakat. "Kempen tetap diteruskan walaupun Najib menjadi pemimpin tertinggi UMNO dan bakal dilantik menjadi Perdana Menteri, April ini," katanya.
-
Menurutnya, kempen ini akan dilakukan di seluruh negara terutamanya semasa kempen pilihan raya kecil yang melibatkan pemilihan di kawasan Bukit Selambau, Bukit Gantang dan juga Batang Ai. “Pakatan Rakyat (PR) terutamanya PKR (Parti Keadilan Rakyat) tidak reda akan pemilihan pemimpin tersebut dan merasakan Malaysia akan menjadi satu negara yang malang jika ketua negaranya mempunyai tuduhan melakukan jenayah," katanya.
-
Beliau berkata, bukanlah sesuatu yang sukar untuk menumbangkan keegoan seorang pemimpin yang terpalit moral dan akhlaknya jika itu adalah penyelesaian akhir untuk memulihkan imej dan reputasi negara.

2 comments:

  1. Tan Sri Muhyiddin Mohd Yassin yang meminta agar rakyat tidak menjadikan tiga pilihan raya kecil pada 7 April ini sebagai satu “pungutan suara”
    mohyidin bodoh! mohyidin kate PRK 3tpt bukan pungutan suara rakyat..

    fakta telah beritahu..

    http://bagindareformasi.blogspot.com/2009/03/pilihan-raya-malaysia-bijaknya-yab-ds.html

    ReplyDelete
  2. salam semua..
    saya perlukan pendapat anda..tq

    panas-hisamudin bersilat cekak..
    link terlibat:
    http://bagindareformasi.blogspot.com/2009/03/tun-dato-sri-hishamudin-bersuara-lagi.html

    lebih panas-masjid di conteng dgn makian
    link terlibat:
    http://bagindareformasi.blogspot.com/2009/03/hina-kesucian-masjid.html

    ReplyDelete